Jeseníky - Ubytování - Apartmány

Facebook  Google+  Twitter

Ubytování u Janečků - Ostružná

Tisknout

Ubytování v soukromí - Ubytování u Janečků se nachází v malebné horské obci Ostružná, která se rozprostírá v okolí Ramzovského sedla a patří k vyhlášeným střediskům zimních sportů v chráněné krajinné oblasti Jeseníků. Dům se nachází v klidné části obce, odkud jsou výhodné jak vzdálenosti k lyžařským vlekům tak i výchozí pozice k turistice, trekkingu, cykloturistice a jiným aktivitám na horách.
Vybavení: Nabízíme pronájem tří apartmánů v rodinného domu. Dva apartmány mají 4 lůžka + 1 přistýlku, samostatné sociální zařízení a vybavenou kuchyň, která slouží zároveň jako společenská místnost s TV. Třetí apartmán má 2 lůžka + 1 přistýlku, vlastní sociální zařízení a vybavený kuchyňský kout s TV.
Ceny: Zimní sezona: (od 15.12 do 30.3): 300,-Kč/os/noc Dítě do 12 let 230,-Kč/os/noc, Letní sezona: (od 1.7 do 15.9): 300,-Kč/os/noc Dítě do 12 let 230,-Kč/os/noc. Mimo sezonu: 250,-Kč/os/noc Dítě do 12 let 200,-Kč/os/noc. Příplatek za pobyt pouze na jednu noc: 30,-Kč/osobu. Silvestr 25.12 - 02.01: 450,-Kč/os/noc Dítě do 12 let: 350Kč/os/noc. Silvestrovské pobyty na nejméně 5 nocí
Adresa:

Jak se k nám dostanete:
Autem:

• z Jeseníku:
  • Po silnici I/60 do Lipové - lázní, na křižovatce u pošty pokračujte rovně na silnici II/369 (směr Hanušovice) na Ramzovské sedlo, projeďte Ramzovou a sjeďte do údolí, ve kterém leží Ostružná. V obci odbočte na první odbočce doleva a pokračujte asi 100 m, ubytování se nachází po levé straně.

• ze Šumperka:
  • Po silnici II/446 do Bohdíkova, za obcí na křižovatce odbočte doprava na silnici II/369 do Hanušovic a pokračujte po II/369 přes Jindřichov na Moravě a Brannou do Ostružné. V Ostružné přejeďte železniční koleje a asi po 80 m odbočte doprava (druhá odbočka vpravo). Pokračujte asi 100 m, ubytování se nachází po levé straně.

• z Bruntálu:
  • Po silnici I/11 do Šumperka, dále viz výše.

Autobusem:
    Autobusová zastávka "Ostružná" (na trase Hanušovice - Jeseník). Od zastávky je ubytování vzdáleno asi 200 m.

Vlakem:
    Železniční stanice "Ostružná" (trať Olomouc - Zábřeh na Moravě - Hanušovice - Jeseník). Od stanice je ubytování vzdáleno asi 400 m.
    Rezervace nebo dotaz na provozovatele
    Vámi požadovaný termín *Od Do
    Jméno a příjmení *
    Ulice a číslo
    PSČ a město
    Telefon
    Mobil
    E-mail adresa *
    Počet osobDospělíDěti
    Vaše další přání a poznámky:
    * hvězdičkou jsou označeny položky, které musíte vyplnit, jinak nebude objednávka akceptována.

Mapa umístění - na objekt směřuje červená šipka

Mapa umístění 1:50 000 - na objekt směřuje červená šipka
    Mapa umístění

DCK Rekrea Ostrava Rodinné Jeseníky Rychlebské hory Ski Karlov Bruntal.net Shocart.cz MKZ Jeseník JONAS PARK Ostružná