Jeseníky - Ubytování - Chaty a chatky

Facebook  Google+  Twitter

Chata Tulinka - Kouty nad Desnou

Tisknout

Objekt se nachází v rekreační chatové oblasti vedle lyžařských vleků, v malé horské obci Kouty nad Desnou v turisticky atraktivní části Hrubého Jeseníku. Chata je umístěna v klidném prostředí u lesa s výhledem na pohoří, do údolí a na řeku Desnou. V blízkosti 4 km se nachází známé horské středisko Červenohorské sedlo (1 030 m.n.m.), které je východiskem na všechny strany Jeseníků.
Vybavení: Chata má kapacitu 8 lůžek. Vybavení je moderní, obývací pokoj spojený s kuchyní a jídelnou, lednice, mraznička, elektrický sporák, mikrovlnná trouba, varná konvice, krbová kamna, sedací souprava, TV-LCD, WiFi, dvě ložnice, koupelna, sprcha, WC, elektrické topení (akumulační), zastřešená veranda s posezením, gril, zahradní nábytek, stolní fotbal, bezbariérový přístup. Majitel neposkytuje ložní prádlo, úhrada elektrické energie a rekreační poplatek obci. Pes není povolen, parkování u objektu. Cena dle období. Krytý i venkovní termální bazén Velké Losiny 8 km, Bowling, Squash 4 km.
Ceny: léto 7000,- Kč / týden, zima 8600,- Kč / týden, mimosezóna 5000,- Kč / týden, víkend/2 noci 3400,- Kč.
Adresa:
Jak se k nám dostanete:
Autem:

• Letní cesta:

• Do Koutů nad Desnou po silnici I/44. V Koutech nad Desnou pojedete směrem na Jeseník, kolem nádraží ČSD. Po levé straně přímo u cesty míjíte první hotel, za kterým je řeka a po 100m po pravé straně míjíte druhý hotel Musil. Za tímto druhým hotelem před mostem přes řeku odbočíte vlevo na vedlejší cestu k lesu a pojedete stále rovně a do mírného kopce cca 500m. Chata se nachází vpravo, hned na dalším malém rozcestí.

• Zimní cesta:

• V zimě tato cesta k chatě bývá špatně sjízdná, někdy jen s řetězy a je tam jednosměrný provoz. V tomto případě se musí tato cesta objet z pravé strany po hlavní silnici, směrem na město Jeseník. Pojedete stále rovně a na konci rovinky, po cca l km odbočíte hned za mostem přes řeku prudce vlevo dolů a pojedete stále rovně mezi chatami. Cca po 1km je malé rozcestí, před kterým zaparkujete vlevo na parkovišti pod světelnou lampou. (Odbočka z hlavní silnice je velmi špatně vidět a lze ji lehko přehlédnout, je 2m za mostem naproti autobusové zastávce.)

Autobusem:
    Zastávka "Kouty nad Desnou – most", 10 min. chůze, místní linky Šumperk - Kouty a Šumperk - Jeseník, dálkové linky Brno - Jeseník. Z Koutů nad Desnou funguje kyvadlová autobusová doprava na lyžařské středisko Červenohorské sedlo (pouze v zimní sezóně).

Vlakem:
    Železniční stanice "Kouty nad Desnou", 10 min. chůze, konečná stanice soukromé tratě Šumperk - Kouty nad Desnou, provozovanou firmou Connex. Jednotné jízdenky na tuto trať je možné zcela běžným způsobem zakoupit pro přímou jízdu ve kterékoliv pokladně Českých drah, pouze zavazadla je nutno znovu odbavit v přechodové stanici Šumperk.

Rezervace nebo dotaz na provozovatele
    Vámi požadovaný termín *Od Do
    Jméno a příjmení *
    Ulice a číslo
    PSČ a město
    Telefon
    Mobil
    E-mail adresa *
    Počet osobDospělíDěti
    Vaše další přání a poznámky:
    * hvězdičkou jsou označeny položky, které musíte vyplnit, jinak nebude objednávka akceptována.

Mapa umístění - na objekt směřuje červená šipka

Mapa umístění 1:50 000 - na objekt směřuje červená šipka
    Mapa umístění

DCK Rekrea Ostrava Rodinné Jeseníky Rychlebské hory Ski Karlov Bruntal.net Shocart.cz MKZ Jeseník JONAS PARK Ostružná